「エスセティクス」のマーケティング戦略 : "感覚的経験"によるブランド・アイデンティティの戦略的管理

CiNii Available at 38 libraries

Bibliographic Information

Title
"「エスセティクス」のマーケティング戦略 : "感覚的経験"によるブランド・アイデンティティの戦略的管理"
Statement of Responsibility
バーンド・シュミット, アレックス・シモンソン著 ; 河野龍太訳
Publisher
  • プレンティスホール出版
  • トッパン (発売)
Publication Year
  • 1998.11
Book size
20cm
Other Title
  • エスセティクス ノ マーケティング センリャク : カンカクテキ ケイケン ニ ヨル ブランド アイデンティティ ノ センリャクテキ カンリ
  • Marketing aesthetics : the strategic management of brands, identity, and image
  • エスセティクスのマーケティング戦略 : 感覚的経験によるブランドアイデンティティの戦略的管理

Search this Book/Journal

Notes

Marketing aesthetics.の翻訳

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000795597062656
  • NII Book ID
    BA39331983
  • ISBN
    4810176118
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top