書誌事項
- タイトル
- "Geomarketing : methods and strategies in spatial marketing"
- 責任表示
- edited by Gérard Cliquet ; [translated by Eugene Hughes]
- 出版者
-
- ISTE
- 出版年月
-
- 2006
- 書籍サイズ
- 25 cm
- タイトル別名
-
- Le géomarketing : méthodes et stratégies du marketing spatial
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally published in French: Hermes Science/Lavoisier, 2002
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795657802880
-
- NII書誌ID
- BA78279883
-
- ISBN
- 9781905209071
-
- LCCN
- 2005035291
- 005035291
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.127
- DC22: 658.8/04
-
- 件名
-
- LCSH: Target marketing
- LCSH: Consumer behavior
-
- データソース種別
-
- CiNii Books