失敗に学ぶクレーム対処術 : ファーストフード・ファミレスのプロが語る

CiNii Available at 85 libraries

Bibliographic Information

Title
"失敗に学ぶクレーム対処術 : ファーストフード・ファミレスのプロが語る"
Statement of Responsibility
王利彰著
Publisher
  • 岩波書店
Publication Year
  • 2004.9
Book size
18cm
Other Title
  • シッパイ ニ マナブ クレーム タイショジュツ : ファースト フード ファミレス ノ プロ ガ カタル

Search this Book/Journal

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000795739159040
  • NII Book ID
    BA68708586
  • ISBN
    4007001235
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top