Expanding disciplinary space : on the potential of critical marketing
CiNii
所蔵館 5館
書誌事項
- タイトル
- "Expanding disciplinary space : on the potential of critical marketing"
- 責任表示
- edited by Douglas Brownlie, Paul Hewer and Mark Tadajewski
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2013
- 書籍サイズ
- 26 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Westburn Publishers Ltd"
"This book is a reproduction of the Journal of maketing management, volume 25, issues 7-8."--T.p. verso
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795740140160
-
- NII書誌ID
- BB12844780
-
- ISBN
- 9780415816151
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- DC23: 658.8
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing -- Management
-
- データソース種別
-
- CiNii Books