Popular music fandom : identities, roles and practices
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書誌事項
- タイトル
- "Popular music fandom : identities, roles and practices"
- 責任表示
- edited by Mark Duffett
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
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- 2015
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
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注記
First published 2014
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000795883993216
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- NII書誌ID
- BB25963953
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- ISBN
- 9781138936973
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- New York, NY ; Abingdon
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- 分類
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- DC23: 781.64
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- 件名
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- LCSH: Popular music fans
- LCSH: Groupies -- Psychology
- LCSH: Online social networks -- Social aspects
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- データソース種別
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- CiNii Books