A priori and a posteriori travel market segmentation : tailoring automatic interaction detection and cluster analysis for tourism marketing

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書誌事項

タイトル
"A priori and a posteriori travel market segmentation : tailoring automatic interaction detection and cluster analysis for tourism marketing"
責任表示
U. Vavrik and J.A. Mazanec
出版者
  • Centre des hautes etudes touristiques
出版年月
  • 1990
書籍サイズ
30 cm

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注記

At head of title: Université de droit, d'economie et des sciences, Centre des hautes etudes touristiques

"June 1990"--T.p

Includes bibliographical references (l. 31-32)

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詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130000796016721792
  • NII書誌ID
    BA7057364X
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    fr
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Aix-en-Provence
  • 件名
  • データソース種別
    • CiNii Books
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