Road safety campaigns : design and evaluation : the use of mass communications for the modification of road user behaviour, report by an OECD road research group
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Road safety campaigns : design and evaluation : the use of mass communications for the modification of road user behaviour, report by an OECD road research group"
- 責任表示
- prepared by G. J. S. Wilde ; with the assistance of J. L'Hoste, D. Sheppard and G. Wind
- 出版者
-
- Organization for Economic Co-operation and Development
- 出版年月
-
- 1971
- 書籍サイズ
- 27 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Bibliography: p. 57-61
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796078494208
-
- NII書誌ID
- BA67481747
-
- 出版国コード
- fr
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Paris
-
- 分類
-
- LCC: HE5614
- DC: 659.1/9/388314
-
- 件名
-
- LCSH: Traffic safety
- LCSH: Advertising -- Traffic safety
-
- データソース種別
-
- CiNii Books