Customer share marketing : how the world's great marketers unlock profits from customer loyalty
CiNii
所蔵館 5館
書誌事項
- タイトル
- "Customer share marketing : how the world's great marketers unlock profits from customer loyalty"
- 責任表示
- Tom Osenton
- 出版者
-
- Financial Times Prentice Hall
- 出版年月
-
- c2002
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796080189696
-
- NII書誌ID
- BA59163316
-
- ISBN
- 0130671673
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London ; Tokyo
-
- 分類
-
- DC21: 658.812
-
- 件名
-
- LCSH: Relationship marketing
- LCSH: Customer loyalty
- LCSH: Market share
-
- データソース種別
-
- CiNii Books