The value of social media for predicting stock returns : preconditions, instruments and performance analysis
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "The value of social media for predicting stock returns : preconditions, instruments and performance analysis"
- 責任表示
- Michael Nofer ; with a foreword by Oliver Hinz
- 出版者
-
- Springer Vieweg
- 出版年月
-
- 2015
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796124056832
-
- NII書誌ID
- BB19170969
-
- ISBN
- 9783658095079
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- 分類
-
- DC23: 332.6322202856754
-
- データソース種別
-
- CiNii Books