Marketing of paddy : a study based on fifteen villages, Igatpuri Taluka, Nasik District, Maharashtra State
書誌事項
- タイトル
- "Marketing of paddy : a study based on fifteen villages, Igatpuri Taluka, Nasik District, Maharashtra State"
- 責任表示
- V.S. Satyapriya
- 出版者
-
- Gokhale Institute of Politics and Economics
- 出版年月
-
- [1974?]
- 書籍サイズ
- 34 cm
この図書・雑誌をさがす
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796189715072
-
- NII書誌ID
- BA18930232
-
- LCCN
- 75904217
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/75904217
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- ii
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Poona
-
- 分類
-
- LCC: HD9046.I42
- DC: 381/.41/318095479
-
- データソース種別
-
- CiNii Books