Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications"
- 責任表示
- Terence A. Shimp
- 出版者
-
- South-Western Cengage Learning
- 8th ed
- 出版年月
-
- c2010
- 書籍サイズ
- 29 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Previous ed. : Mason : Thomson/Soouth-Western , c2007
Includes bibliographical references and indexes
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1970867909787407802
-
- NII書誌ID
- BB01146487
-
- ISBN
- 9780324593600
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- at
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Australia
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.123
- DC22: 658.8/2
-
- データソース種別
-
- NACSIS-CAT/ILL
- CiNii Books