書誌事項
- タイトル
- "Handbook of research on consumerism and buying behavior in developing nations"
- 責任表示
- Ayantunji Gbadamosi
- 出版者
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- Business Science Reference
- 出版年月
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- c2016
- 書籍サイズ
- 29 cm
- シリーズ名/番号
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- : hardcover
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注記
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000796299530240
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- NII書誌ID
- BB24558359
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- ISBN
- 9781522502821
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- LCCN
- 2016006116
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2016006116
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Hershey, Pa.
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- 分類
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- LCC: HF5415.33.D48
- DC23: 658.8/342091724
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- データソース種別
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- CiNii Books