「子ども主体の学び」と教師の存在 : 公開授業の複数回化がもたらす意味

CiNii Available at 3 libraries

Bibliographic Information

Title
"「子ども主体の学び」と教師の存在 : 公開授業の複数回化がもたらす意味"
Statement of Responsibility
藤沢市教育文化センター編
Publisher
  • 藤沢市教育文化センター
Publication Year
  • 1996.3
Book size
30cm
Other Title
  • コドモ シュタイ ノ マナビ ト キョウシ ノ ソンザイ : コウカイ ジュギョウ ノ フクスウカ ガ モタラス イミ

Search this Book/Journal

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000796390082944
  • NII Book ID
    BA39862582
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 藤沢
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top