産業財マーケティング・マネジメント : 組織購買顧客から構成されるビジネス市場に関する戦略的考察
CiNii
Available at 117 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "産業財マーケティング・マネジメント : 組織購買顧客から構成されるビジネス市場に関する戦略的考察"
- Statement of Responsibility
- マイケル・D・ハット, トーマス・W・スペイ著 ; 笠原英一解説・訳
- Publisher
-
- 白桃書房
- Publication Year
-
- 2009-2012
- Book size
- 22cm
- Series Name / No
-
- [理論編]
- ケース編
- Other Title
-
- サンギョウザイ マーケティング マネジメント : ソシキ コウバイ コキャク カラ コウセイ サレル ビジネス シジョウ ニ カンスル センリャクテキ コウサツ
- Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets
- Business marketing management : B2B
- Business marketing management : business to business marketing
- 産業財マーケティングマネジメント : 組織購買顧客から構成されるビジネス市場に関する戦略的考察
- 産業財マーケティングマネジメント : 組織購買顧客から構成されるビジネス市場に関する戦略的考察
Search this Book/Journal
Notes
原著 (South-Western, c2004) の翻訳
ケース編は、原著 (South-Western, c2010) の翻訳
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796475302272
-
- NII Book ID
- BB00005876
-
- ISBN
- 9784561661863
- 9784561661955
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- BSH: マーケティング
-
- Data Source
-
- CiNii Books