産業財マーケティング・マネジメント : 組織購買顧客から構成されるビジネス市場に関する戦略的考察

CiNii Available at 117 libraries

Bibliographic Information

Title
"産業財マーケティング・マネジメント : 組織購買顧客から構成されるビジネス市場に関する戦略的考察"
Statement of Responsibility
マイケル・D・ハット, トーマス・W・スペイ著 ; 笠原英一解説・訳
Publisher
  • 白桃書房
Publication Year
  • 2009-2012
Book size
22cm
Series Name / No
  • [理論編]
  • ケース編
Other Title
  • サンギョウザイ マーケティング マネジメント : ソシキ コウバイ コキャク カラ コウセイ サレル ビジネス シジョウ ニ カンスル センリャクテキ コウサツ
  • Business marketing management : a strategic view of industrial and organizational markets
  • Business marketing management : B2B
  • Business marketing management : business to business marketing
  • 産業財マーケティングマネジメント : 組織購買顧客から構成されるビジネス市場に関する戦略的考察
  • 産業財マーケティングマネジメント : 組織購買顧客から構成されるビジネス市場に関する戦略的考察

Search this Book/Journal

Notes

原著 (South-Western, c2004) の翻訳

ケース編は、原著 (South-Western, c2010) の翻訳

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000796475302272
  • NII Book ID
    BB00005876
  • ISBN
    9784561661863
    9784561661955
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top