Effects of the war on British marketing : a guide for American business
書誌事項
- タイトル
- "Effects of the war on British marketing : a guide for American business"
- 責任表示
- by E. R. Hawkins
- 出版者
-
- U.S. Govt. Print. Off.
- 出版年月
-
- 1942
- 書籍サイズ
- 23 cm
- 巻次・年月次
-
- no.16-18 1941-1942
この図書・雑誌をさがす
注記
At head of title: U.S. Dept. of Commerce, Jesse H. Jones, secretary. Bureau of Foreign and Domestic Commerce, Carroll L. Wilson, director
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796508707712
-
- NII書誌ID
- BA82709206
-
- LCCN
- 42038230
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Washington
-
- データソース種別
-
- CiNii Books