Management information for marketing decisions, 1999-2000
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Management information for marketing decisions, 1999-2000"
- 責任表示
- Tony Hines
- 出版者
-
- Butterworth-Heinemann
- 出版年月
-
- 1999
- 書籍サイズ
- 30 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Published on behalf of the Chartered Institute of Marketing"
"1999 advanced certificate syllabus"--Cover
Includes bibliographical references (p. 277) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796518575744
-
- NII書誌ID
- BA56375023
-
- ISBN
- 075064365X
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Oxford
-
- 分類
-
- DC21: 658.802
-
- データソース種別
-
- CiNii Books