Professor Shackle's theory and short period entrepreneurial decisons in the women's clothing industry

CiNii 所蔵館 1館

書誌事項

タイトル
"Professor Shackle's theory and short period entrepreneurial decisons in the women's clothing industry"
責任表示
M. Wray
出版者
  • University of Cambridge Department of Applied Economics
出版年月
  • 1959
書籍サイズ
24 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

Title from cover

"This Paper was published in The Metroeconomica, Vol. XI, No. 1-2, and is reprinted for private circulation by permission of the Editors"-- cover

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130000796634390016
  • NII書誌ID
    BB13453428
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • [Cambridge]
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ