Leadership brand : developing customer-focused leaders to drive performance and build lasting value
書誌事項
- タイトル
- "Leadership brand : developing customer-focused leaders to drive performance and build lasting value"
- 責任表示
- Dave Ulrich, Norm Smallwood
- 出版者
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- Harvard Business School Press
- 出版年月
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- c2007
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
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- : hardcover
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注記
Includes bibliographical references (p. 241-247) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000796714307200
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- NII書誌ID
- BA84657748
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- ISBN
- 9781422110300
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- LCCN
- 2007009122
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2007009122
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Boston, Mass.
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- 件名
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- LCSH: Leadership
- LCSH: Executive coaching
- LCSH: Organizational learning
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- データソース種別
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- CiNii Books