Consumer culture, branding and identity in the new Russia : from five-year plan to 4x4
書誌事項
- タイトル
- "Consumer culture, branding and identity in the new Russia : from five-year plan to 4x4"
- 責任表示
- Graham H. Roberts
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2016
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [156]-192) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796742209024
-
- NII書誌ID
- BB23495162
-
- ISBN
- 9780415722407
-
- LCCN
- 2015035187
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2015035187
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- LCC: HC340.12.Z9
- DC23: 306.30947
- DC: 658.83
-
- データソース種別
-
- CiNii Books