書誌事項
- タイトル
- "Advertising at the crossroads"
- 責任表示
- Max A. Geller
- 出版者
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- Garland
- 出版年月
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- 1985
- 書籍サイズ
- 23 cm
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注記
Reprint. Originally published: New York : Ronald Press, 1952
Revision of thesis (Ph. D.)--New York University, 1951
Bibliography: p. 305-316
Includes indexes
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000796779136384
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- NII書誌ID
- BA07613023
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- ISBN
- 082406738X
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- LCCN
- 84046044
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/84046044
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- New York
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- 分類
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- LCC: HF5813.U6
- DC19: 338.4/76591/0973
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- データソース種別
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- CiNii Books