「顧客主義」を実現するCRM戦略のノウハウ・ドゥハウ
CiNii
Available at 24 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "「顧客主義」を実現するCRM戦略のノウハウ・ドゥハウ"
- Statement of Responsibility
- 野口吉昭編 ; HRインスティテュート著
- Publisher
-
- PHP研究所
- Publication Year
-
- 2000.3
- Book size
- 21cm
- Other Title
-
- コキャク シュギ オ ジツゲンスル CRM センリャク ノ ノウハウ ドゥハウ
- CRM戦略のノウハウ・ドゥハウ
Search this Book/Journal
Notes
奥付のタイトル:CRM戦略のノウハウ・ドゥハウ
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796818292352
-
- NII Book ID
- BA48564585
-
- ISBN
- 4569610285
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- NDLSH: マーケティング
-
- Data Source
-
- CiNii Books