「顧客主義」を実現するCRM戦略のノウハウ・ドゥハウ

CiNii Available at 24 libraries

Bibliographic Information

Title
"「顧客主義」を実現するCRM戦略のノウハウ・ドゥハウ"
Statement of Responsibility
野口吉昭編 ; HRインスティテュート著
Publisher
  • PHP研究所
Publication Year
  • 2000.3
Book size
21cm
Other Title
  • コキャク シュギ オ ジツゲンスル CRM センリャク ノ ノウハウ ドゥハウ
  • CRM戦略のノウハウ・ドゥハウ

Search this Book/Journal

Notes

奥付のタイトル:CRM戦略のノウハウ・ドゥハウ

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000796818292352
  • NII Book ID
    BA48564585
  • ISBN
    4569610285
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top