The relationships between cultural consumption, identity and holidays for the over 50s : identity formation, consumption and the mature holidaymaker : representations of the over 50s in travel brochures

CiNii 所蔵館 1館

書誌事項

タイトル
"The relationships between cultural consumption, identity and holidays for the over 50s : identity formation, consumption and the mature holidaymaker : representations of the over 50s in travel brochures"
責任表示
Kathrin Gerbe
出版者
  • GRIN Verlag
  • 1. Aufl
出版年月
  • 2007
書籍サイズ
21 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

"Scholarly paper"--Cover

Reprint of the author's thesis (M.A.)--University of Newcastle upon Tyne, 2006

Bibliography: leaves 13-14

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130000796824087808
  • NII書誌ID
    BA89497081
  • ISBN
    9783638876360
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    gw
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • [München]
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ