The relationships between cultural consumption, identity and holidays for the over 50s : identity formation, consumption and the mature holidaymaker : representations of the over 50s in travel brochures
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "The relationships between cultural consumption, identity and holidays for the over 50s : identity formation, consumption and the mature holidaymaker : representations of the over 50s in travel brochures"
- 責任表示
- Kathrin Gerbe
- 出版者
-
- GRIN Verlag
- 1. Aufl
- 出版年月
-
- 2007
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Scholarly paper"--Cover
Reprint of the author's thesis (M.A.)--University of Newcastle upon Tyne, 2006
Bibliography: leaves 13-14
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796824087808
-
- NII書誌ID
- BA89497081
-
- ISBN
- 9783638876360
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- [München]
-
- データソース種別
-
- CiNii Books