Impression management : building and enhancing reputations at work
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Impression management : building and enhancing reputations at work"
- 責任表示
- Paul Rosenfeld, Robert A. Giacalone and Catherine A. Riordan
- 出版者
-
- Thomson Learning
- 出版年月
-
- 2002
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Previous ed. published as: Impression management in organizations. London : Routledge, 1995
Includes bibliographical references (p. 211-238) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796905492736
-
- NII書誌ID
- BA60527147
-
- ISBN
- 1861529708
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- DC21: 158.7
-
- 件名
-
- LCSH: Psychology, Industrial
- LCSH: Organizational behavior
- LCSH: Identity (Psychology)
- LCSH: Self-presentation
- LCSH: Self-perception
-
- データソース種別
-
- CiNii Books