Market driven political advertising : social, digital and mobile marketing
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Market driven political advertising : social, digital and mobile marketing"
- 責任表示
- Andrew Hughes
- 出版者
-
- Palgrave Pivot
- 出版年月
-
- c2018
- 書籍サイズ
- 22 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardback
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796941274240
-
- NII書誌ID
- BB2783329X
-
- ISBN
- 9783319777290
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cham
-
- 分類
-
- DC23: 659.1932
-
- 件名
-
- LCSH: Advertising, Political
- LCSH: Digital media
- LCSH: Social media
-
- データソース種別
-
- CiNii Books