Subject knowledge and teacher education : the development of beginning teachers' thinking
書誌事項
- タイトル
- "Subject knowledge and teacher education : the development of beginning teachers' thinking"
- 責任表示
- Viv Ellis
- 出版者
-
- Continuum
- 出版年月
-
- c2009
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 176-188) and index
"First published in 2007" -- T.p. verso
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796974573824
-
- NII書誌ID
- BB02398893
-
- ISBN
- 9780826419880
-
- LCCN
- 2006031802
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2006031802
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- [London]
-
- 件名
-
- LCSH: Teachers -- Training of -- England
- LCSH: Teachers -- Attitudes -- Case studies
- LCSH: Teachers -- Psychology -- Case studies
- LCSH: English teachers -- England -- Attitudes -- Case studies
- LCSH: English teachers -- England -- Psychology -- Case studies
- LCSH: Knowledge, Theory of
- LCSH: Knowledge, Sociology of
-
- データソース種別
-
- CiNii Books