The marketing of petroleum products : a study in the relations between large and small business
書誌事項
- タイトル
- "The marketing of petroleum products : a study in the relations between large and small business"
- 責任表示
- Marshall Chapman Howard
- 出版者
-
- Arno Press
- 出版年月
-
- 1979
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally presented as the author's thesis, Cornell, 1951
Bibliography: p. 358-368
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796992535168
-
- NII書誌ID
- BA03707453
-
- ISBN
- 0405114680
-
- LCCN
- 78018964
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/78018964
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 分類
-
- LCC: HD9565.6
- DC: 381/.45/66550973
-
- データソース種別
-
- CiNii Books