Consumer-citizens of China : the role of foreign brands in the imagined future China
書誌事項
- タイトル
- "Consumer-citizens of China : the role of foreign brands in the imagined future China"
- 責任表示
- Kelly Tian and Lily Dong
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2013, c2011
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [133]-139) and index
"First published 2011, First issued in paperback 2013"--T.p. verso
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797049271808
-
- NII書誌ID
- BB23520951
-
- ISBN
- 9780415854627
-
- LCCN
- 2010018265
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2010018265
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Abingdon
-
- データソース種別
-
- CiNii Books