Perspectives on international marketing : re-issued
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Perspectives on international marketing : re-issued"
- 責任表示
- edited by Stanley J. Paliwoda
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2013, c1991
- 書籍サイズ
- 25 cm
- タイトル別名
-
- New perspectives on international marketing
この図書・雑誌をさがす
注記
First published in 1991 under the title: New perspectives on international marketing
Series ISBN for "International business": 9780415630092
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797061827584
-
- NII書誌ID
- BB13485821
-
- ISBN
- 9780415657693
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 件名
-
- LCSH: Export marketing
- LCSH: Marketing -- China
- LCSH: Marketing -- Japan
- LCSH: International business enterprises
-
- データソース種別
-
- CiNii Books