The mobile marketing handbook : a step-by-step guide to creating dynamic mobile marketing campaigns
書誌事項
- タイトル
- "The mobile marketing handbook : a step-by-step guide to creating dynamic mobile marketing campaigns"
- 責任表示
- Kim Dushinski ; foreword by Laura Marriott
- 出版者
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- CyberAge Books/Information Today
- 出版年月
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- c2009
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
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- pbk.
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注記
Includes index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1970304959870195878
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- NII書誌ID
- BA90238921
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- ISBN
- 9780910965828
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- LCCN
- 2008045231
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2008045231
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Medford, N.J.
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- 分類
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- LCC: HF5415.1265
- DC22: 658.8/72
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- データソース種別
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- NACSIS-CAT/ILL
- CiNii Books