書誌事項
- タイトル
- "Marketing and society : the challenge"
- 責任表示
- edited for the American Marketing Association by Robert J. Lavidge and Robert J. Holloway
- 出版者
-
- U.M.I. (University Microfilms International) Out-of-Print Books on Demand
- 出版年月
-
- 1969
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Facsim. of: Homewood, Ill. : R.D. Irwin, 1969
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797144891904
-
- NII書誌ID
- BA18635797
-
- LCCN
- 73083124
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/73083124
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Ann Arbor, Mich.
-
- データソース種別
-
- CiNii Books