The making of the consumer : knowledge, power and identity in the modern world
書誌事項
- タイトル
- "The making of the consumer : knowledge, power and identity in the modern world"
- 責任表示
- edited by Frank Trentmann
- 出版者
-
- Berg
- 出版年月
-
- 2006
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes index
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797156335872
-
- NII書誌ID
- BA76812175
-
- ISBN
- 1845202481
- 184520249X
-
- LCCN
- 2005021928
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2005021928
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Oxford
-
- 件名
-
- LCSH: Consumers
- LCSH: Consumption (Economics)
- LCSH: Consumer behavior
-
- データソース種別
-
- CiNii Books