The Japanese approach to international marketing
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "The Japanese approach to international marketing"
- 責任表示
- Peter W. Turnbull and Teruhisa Yamada
- 出版者
-
- Dept. of Management Sciences, University of Manchester Institute of Science and Technology
- 出版年月
-
- 1984
- 書籍サイズ
- 30 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797170985984
-
- NII書誌ID
- BA38858444
-
- ISBN
- 0946802653
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Manchester
-
- 分類
-
- LCC: HF1009.5
- DC19: 658.8/48/0952
-
- 件名
-
- PRECIS: Japan. International marketing
- LCSH: Export marketing -- Japan
-
- データソース種別
-
- CiNii Books