顧客のハートをつかむ電話のかけ方
CiNii
Available at 2 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "顧客のハートをつかむ電話のかけ方"
- Statement of Responsibility
- 日本電信電話ユーザ協会監修
- Publisher
-
- 日本経済新聞社
- Publication Year
-
- c2006
- Format
- videorecording(videodisc)
- Other Title
-
- コキャク ノ ハート オ ツカム デンワ ノ カケカタ
Search this Book/Journal
Notes
カラー ステレオ スタンダード
制作・著作:日本経済新聞出版社
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797212879360
-
- NII Book ID
- BB05454651
-
- ISBN
- 4532486270
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Data Source
-
- CiNii Books