Whose learning is it anyway? : developing learner autonomy through task-based language learning

CiNii 所蔵館 5館

書誌事項

タイトル
"Whose learning is it anyway? : developing learner autonomy through task-based language learning"
責任表示
Lynn Errey & Rudi Schollaert (eds.)
出版者
  • Garant
出版年月
  • 2003
書籍サイズ
24 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

Title on added t.p.: Tabasco

"The book you are about to read is one of the tangible outcomes of the TABASCO project."--Preface

bibliographical references: p. 153-157

Title on cd-rom: Tabasco toolkit / Karine van Thienen (ed.)

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130000797322818048
  • NII書誌ID
    BA83070277
  • ISBN
    9044114964
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    be
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Antwerpen ; Apeldoorn
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ