Whose learning is it anyway? : developing learner autonomy through task-based language learning
CiNii
所蔵館 5館
書誌事項
- タイトル
- "Whose learning is it anyway? : developing learner autonomy through task-based language learning"
- 責任表示
- Lynn Errey & Rudi Schollaert (eds.)
- 出版者
-
- Garant
- 出版年月
-
- 2003
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Title on added t.p.: Tabasco
"The book you are about to read is one of the tangible outcomes of the TABASCO project."--Preface
bibliographical references: p. 153-157
Title on cd-rom: Tabasco toolkit / Karine van Thienen (ed.)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797322818048
-
- NII書誌ID
- BA83070277
-
- ISBN
- 9044114964
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- be
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Antwerpen ; Apeldoorn
-
- データソース種別
-
- CiNii Books