Consumption symbols as carriers of culture : a study of Japanese, Spanish, and North American brand personality dimensions
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Consumption symbols as carriers of culture : a study of Japanese, Spanish, and North American brand personality dimensions"
- 責任表示
- Jennifer Lynn Aaker, Verónica Benet-Martínez, and Jordi Garolera
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- c2001
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"working paper"--t.p.
Bibliography: p. 43-49
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797408403712
-
- NII書誌ID
- BA57484625
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- データソース種別
-
- CiNii Books