書誌事項
- タイトル
- "Religion in consumer society : brands, consumers and markets"
- 責任表示
- edited by François Gauthier, Tuomas Martikainen
- 出版者
-
- Ashgate
- 出版年月
-
- c2013
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [225]-246) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797409888640
-
- NII書誌ID
- BB14198508
-
- ISBN
- 9781409449867
-
- LCCN
- 2012044684
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2012044684
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Farnham
-
- 件名
-
- LCSH: Religion -- History -- 21st century
- LCSH: Consumption (Economics) -- Religious aspects
- LCSH: Neoliberalism
- LCSH: Religion and state
- LCSH: Religion and sociology
-
- データソース種別
-
- CiNii Books