書誌事項
- タイトル
- "R for marketing research and analytics"
- 責任表示
- Chris Chapman, Elea McDonnell Feit
- 出版者
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- Springer
- 2nd ed
- 出版年月
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- c2019
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
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- : pbk
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注記
"This Springer imprint is published by the registered company Springer Nature Switzerland AG ... Cham, Switzerland"--T.p. verso
Includes bibliographical references (p. 469-477) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000797440440704
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- NII書誌ID
- BB28958858
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- ISBN
- 9783030143152
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- LCCN
- 2019932720
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2019932720
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- sz
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- [Cham]
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- 分類
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- LCC: QA276.45.R3
- DC23: 005.133
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- データソース種別
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- CiNii Books