書誌事項
- タイトル
- "Marketing theory, philosophy of science perspectives"
- 責任表示
- edited by Ronald F. Bush and Shelby D. Hunt
- 出版者
-
- American Marketing Association
- 出版年月
-
- c1982
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Papers presented at the Third Special Conference on Marketing Theory, held Feb. 7-10, 1982, in San Antonio, Tex
Includes bibliographies and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797445733248
-
- NII書誌ID
- BA18585906
-
- ISBN
- 0877571597
-
- LCCN
- 82006747
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/82006747
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Chicago, IL
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing -- Congresses
-
- データソース種別
-
- CiNii Books