Food marketing in West Germany: developments, prospects for 1980, significance for U.S. exports
書誌事項
- タイトル
- "Food marketing in West Germany: developments, prospects for 1980, significance for U.S. exports"
- 責任表示
- [by Norris T. Pritchard, W. Scott Steele, and William P. Huth]
- 出版者
-
- Economic Research Service, U.S. Dept. of Agriculture
- 出版年月
-
- [1972]
- 書籍サイズ
- 27 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Cover title
Prepared in cooperation with the U.S. Foreign Agricultural Service
Bibliography: p. 46-50
***遡及データをもとにした流用入力である
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797457642752
-
- NII書誌ID
- BA66166573
-
- LCCN
- 72601462
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/72601462
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- [Washington]
-
- 分類
-
- LCC: HD1411
- LCC: HD9013.5
- DC: 338.1/08 s
- DC: 382/.41/0943
-
- データソース種別
-
- CiNii Books