Popularizing Japanese TV : the cultural, economic, and emotional dimensions of infotainment discourse
書誌事項
- タイトル
- "Popularizing Japanese TV : the cultural, economic, and emotional dimensions of infotainment discourse"
- 責任表示
- Hakan Ergül
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2019
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797543441024
-
- NII書誌ID
- BB27642677
-
- ISBN
- 9781138680609
-
- LCCN
- 2018031587
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2018031587
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- LCC: PN1992.8.I65
- DC23: 791.450952
-
- データソース種別
-
- CiNii Books