書誌事項
- タイトル
- "The politics of time and youth in brand India : bargaining with capital"
- 責任表示
- Jyotsna Kapur
- 出版者
-
- Anthem Press
- 出版年月
-
- 2014
- 書籍サイズ
- 23cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
"First published in hardback by Anthem Press in 2013."--T.p. verso
Includes bibliographical references (p. [133]-143) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797625105280
-
- NII書誌ID
- BB19202930
-
- ISBN
- 9781783083534
-
- LCCN
- 2013032093
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2013032093
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 件名
-
- LCSH: India -- Social conditions -- 21st century
- LCSH: Youth -- India
- LCSH: Branding (Marketing) -- India
- LCSH: Neoliberalism -- India
-
- データソース種別
-
- CiNii Books