ケロッグ経営大学院ブランド実践講座 : 戦略の実行を支える20の視点
CiNii
Available at 117 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "ケロッグ経営大学院ブランド実践講座 : 戦略の実行を支える20の視点"
- Other Title
-
- ケロッグ ケイエイ ダイガクイン ブランド ジッセン コウザ : センリャク ノ ジッコウ オ ササエル 20 ノ シテン
- Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management
- Statement of Responsibility
- アリス・M・タイボー, ティム・カルキンス編著 ; 電通IMCプランニング・センター訳
- Publisher
-
- ダイヤモンド社
- Publication Year
-
- 2006.12
- Book size
- 22cm
Search this Book/Journal
Notes
監訳: 小林保彦, 広瀬哲治
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797642366464
-
- NII Book ID
- BA79893209
-
- ISBN
- 4478502749
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Data Source
-
- CiNii Books