ケロッグ経営大学院ブランド実践講座 : 戦略の実行を支える20の視点

CiNii Available at 117 libraries

Bibliographic Information

Title
"ケロッグ経営大学院ブランド実践講座 : 戦略の実行を支える20の視点"
Other Title
  • ケロッグ ケイエイ ダイガクイン ブランド ジッセン コウザ : センリャク ノ ジッコウ オ ササエル 20 ノ シテン
  • Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management
Statement of Responsibility
アリス・M・タイボー, ティム・カルキンス編著 ; 電通IMCプランニング・センター訳
Publisher
  • ダイヤモンド社
Publication Year
  • 2006.12
Book size
22cm

Search this Book/Journal

Notes

監訳: 小林保彦, 広瀬哲治

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000797642366464
  • NII Book ID
    BA79893209
  • ISBN
    4478502749
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top