Marketing organisation : an analysis of information processing, power and politics
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書誌事項
- タイトル
- "Marketing organisation : an analysis of information processing, power and politics"
- 責任表示
- Nigel Piercy
- 出版者
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- Routledge
- 出版年月
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- 2014
- 書籍サイズ
- 24 cm
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注記
Includes bibliographical references (p. [214-229]) and index
Riprint. Originally published: London : George Allen & Unwin, 1985
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000797690273536
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- NII書誌ID
- BB18208545
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- ISBN
- 9781138791510
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- uk
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- London
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- 分類
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- DC23: 658.8
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- 件名
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- LCSH: Marketing -- Management
- LCSH: Marketing -- Decision making
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- データソース種別
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- CiNii Books