Handbook of research on social marketing and its influence on animal origin food product consumption
書誌事項
- タイトル
- "Handbook of research on social marketing and its influence on animal origin food product consumption"
- 責任表示
- Diana Bogueva, Dora Marinova, Talia Raphaely
- 出版者
-
- IGI Global
- 出版年月
-
- c2018
- 書籍サイズ
- 30 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardcover
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797715537792
-
- NII書誌ID
- BB27093976
-
- ISBN
- 9781522547570
-
- LCCN
- 2017032133
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2017032133
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Hershey, Pa.
-
- 分類
-
- LCC: HD9410.5
- DC23: 636.0068/8
-
- データソース種別
-
- CiNii Books