Values-based service for sustainable business : lessons from IKEA
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Values-based service for sustainable business : lessons from IKEA"
- 責任表示
- Bo Edvardsson and Bo Enquist
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2011, c2009
- 書籍サイズ
- 22 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
"First issued in paperback 2011" -- t.p. verso
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797771117056
-
- NII書誌ID
- BB09670524
-
- ISBN
- 9780415620390
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 件名
-
- LCSH: Service industries
- LCSH: Ikea (Firm)
- LCSH: Customer services -- Management
- LCSH: Sustainable development
-
- データソース種別
-
- CiNii Books