Food and agricultural marketing in developing countries : an annotated bibliography of doctoral research in the social sciences, 1969-79
書誌事項
- タイトル
- "Food and agricultural marketing in developing countries : an annotated bibliography of doctoral research in the social sciences, 1969-79"
- 責任表示
- by Peter Riley, Michael T. Weber
- 出版者
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- Dept. of Agricultural Economics, Michigan State University
- 出版年月
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- 1979
- 書籍サイズ
- 27 cm
- 統一タイトル
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- Alternative rural development strategies
- Dissertation abstracts international
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注記
"Part of a broader project entitled Alternative rural development strategies."
"Based on the abstracts published in DAI [Dissertation abstracts international]"
Includes index
***遡及データをもとにした流用入力である
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000797863573632
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- NII書誌ID
- BA67001841
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- LCCN
- 80622267
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- East Lansing, Mich.
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- 分類
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- LCC: Z7164.F7
- LCC: HD9000.5
- DC19: 016.381/41/091724
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- データソース種別
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- CiNii Books