Communicator-in-chief : how Barack Obama used new media technology to win the White House
書誌事項
- タイトル
- "Communicator-in-chief : how Barack Obama used new media technology to win the White House"
- 責任表示
- edited by John Allen Hendricks and Robert E. Denton, Jr
- 出版者
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- Lexington Books
- 出版年月
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- c2010
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
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- : pbk
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注記
Includes bibliographical references (p. 157-160) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000797876384256
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- NII書誌ID
- BB24968190
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- ISBN
- 9780739141069
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- LCCN
- 2009037695
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2009037695
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Lanham
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- 分類
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- LCC: JK526 2008
- DC22: 324.973/0931
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- データソース種別
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- CiNii Books