Gender and political marketing in the United States and the 2016 presidential election : an analysis of why she lost
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Gender and political marketing in the United States and the 2016 presidential election : an analysis of why she lost"
- 責任表示
- Minita Sanghvi
- 出版者
-
- Palgrave Macmillan
- 出版年月
-
- c2019
- 書籍サイズ
- 22 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardback
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797931181312
-
- NII書誌ID
- BB27831873
-
- ISBN
- 9781137601704
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cham
-
- 分類
-
- DC23: 320.0820973
-
- データソース種別
-
- CiNii Books