Cultural heritage marketing : a relationship marketing approach to conservation services
CiNii
所蔵館 3館
書誌事項
- タイトル
- "Cultural heritage marketing : a relationship marketing approach to conservation services"
- 責任表示
- Izabella Parowicz
- 出版者
-
- Palgrave Macmillan
- 出版年月
-
- c2019
- 書籍サイズ
- 22 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000797966386048
-
- NII書誌ID
- BB27489230
-
- ISBN
- 9783030002862
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cham
-
- 分類
-
- DC23: 910.688
-
- 件名
-
- LCSH: Heritage tourism -- Marketing
- LCSH: Cultural property
-
- データソース種別
-
- CiNii Books