Determining markets and defining sales territories : with a paper on a new method of business forecasting
書誌事項
- タイトル
- "Determining markets and defining sales territories : with a paper on a new method of business forecasting"
- 出版者
-
- American Management Association
- 出版年月
-
- c1945
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Papers ... presented at the Marketing Conference of the American Management Association, held at ... New York City, January 3-5, 1945."
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000798009703808
-
- NII書誌ID
- BA90738221
-
- LCCN
- 45004929
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/45004929
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 分類
-
- LCC: HF5415
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing
-
- データソース種別
-
- CiNii Books